Regulamin
REGULAMIN LITTLE EXPLORERS SP. Z O.O.
- 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Szkoła Talentów Little Explorers sp. z o.o. jest prywatną instytucją świadczącą usługi polegające na prowadzeniu zajęć edukacyjnych. Siedziba firmy zlokalizowana jest przy ul. Maksymiliana Małachowskiego 10b/10, 05-270 w Markach.
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez Little Explorers sp. z o.o. Regulamin opisuje także prawa i obowiązki Little Explorers sp. z o.o.
- Regulamin jest integralną częścią Umowy jaką Little Explorers sp. z o.o. podpisuje z każdym Uczniem lub/i Rodzicem/Opiekunem Prawnym Dziecka.
- 2 ORGANIZACJA KURSÓW ORAZ PRAWA i OBOWIĄZKI SZKOŁY
- Szkoła prowadzi nauczanie w formie kursów dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych w formie grup zorganizowanych oraz zajęć indywidualnych.
- Grupy tworzone są ze względu na wiek lub/i poziom zaawansowania.
- Kurs obejmuje zajęcia odbywające się w dwóch cyklach semestralnych po 32 godziny każdy, raz lub dwa razy w tygodniu w wymiarze czasu przewidzianym w aktualnej ofercie Szkoły. Zajęcia w Szkole odbywają się od poniedziałku do soboty, z wyjątkiem ferii szkolnych, przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych.
- Ewentualna zmiana terminu zajęć ustalana jest z grupą i wymaga zgody większości uczestników kursu.
- Liczba Uczniów w grupie zależy od aktualnej oferty Szkoły. Zajęcia dla jednej osoby traktowane są jako zajęcia indywidualne.
- Szkoła monitoruje obecność Uczniów biorących udział w zajęciach grupowych oraz indywidualnych poprzez prowadzenie dziennika.
- Szkoła ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci i młodzieży tylko podczas zajęć na terenie szkoły. Za bezpieczeństwo w drodze na zajęcia i w drodze powrotnej odpowiedzialność ponoszą rodzice/opiekunowie prawni.
- Na terenie Szkoły obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, środków odurzających oraz palenia tytoniu.
- Wszyscy Uczniowie podczas zajęć zobowiązani są do przestrzegania społecznie przyjętych norm zachowania, nie zakłócania pracy Lektora oraz innych uczestników kursu.
- 3 PRZYDZIELENIE DO GRUP
- Przydzielenie Uczniów do grup następuje na podstawie testu poziomującego przeprowadzonego w wersji online lub stacjonarnie lub na podstawie wieku Ucznia.
- Zapisów można dokonywać przez cały rok. Osoby zapisujące się po rozpoczęciu zajęć trafiają do grup, w których są jeszcze wolne miejsca po uprzednim przejściu egzaminu poziomującego.
- Zapisanie się do Szkoły Talentów Little Explorers odbywa się poprzez wypełnienie formularza zapisu, jest to równoznaczne z udostępnieniem swoich danych osobowych na potrzeby kontaktu z Zamawiającym (numer telefonu, adres oraz adres e-mail).
- Umowa ma formę pisemną. Za pisemną formę uważa się również wiadomość elektroniczną (podpisany skan umowy).
- 4 OPŁATY ZA KURS
- Cena kursu dostępna jest w aktualnym cenniku na dany rok szkolny dostępnym w placówce Little Explorers lub na stronie internetowej www.littleexplorers.pl.
- Opłatę za kurs grupowy/indywidualny uiszcza się przelewem internetowym na konto Little Explorers o numerze 52 1140 2004 0000 3502 8370 2648 (mBank) lub kartą/gotówką po wcześniejszym umówieniu z Członkiem Zarządu. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko uczestnika kursu oraz grupę. Uczeń (lub Opiekun ucznia niepełnoletniego będący Płatnikiem) jest zobowiązany do uiszczenia opłaty zgodnie z warunkami umowy.
- Nieobecność na zajęciach nie stanowi podstawy do zmniejszenia opłat za kurs.
- Cena kursu nie obejmuje opłaty za podręczniki, które Uczeń obowiązany jest zakupić, jeśli kurs na który uczęszcza tego wymaga.
- 5 LEKTORZY
- Zajęcia na kursach prowadzą starannie dobrani Lektorzy, mający odpowiednie kwalifikacje.
- Szkoła ma prawo do zmiany Lektora w trakcie trwania roku szkolnego z przyczyn techniczno-organizacyjnych lub innych powodów niezależnych od szkoły.
- W przypadku choroby Lektora, Szkoła ma obowiązek wyznaczenia zastępstwa bądź, odpracowania zajęć w dogodnym dla Uczniów terminie.
- Zajęcia dydaktyczne podlegają regularnym obserwacjom oraz stałemu nadzorowi dydaktycznemu prowadzonemu przez Członka Zarządu.
- 6 ODWOŁYWANIE I REZYGNACJA Z ZAJĘĆ
- Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w nagłych i wyjątkowych sytuacjach, np. niedyspozycja Lektora. W tym przypadku zajęcia nie przepadają, ale są odrabiane w innym terminie po konsultacji ze wszystkimi Uczniami z grupy.
- W przypadku braku możliwości odbycia się zajęć przez Szkołę lub w sytuacjach nieprzewidzianych zajęcia odbędą się w najbliższym możliwym terminie ustalonym przez każdą ze stron.
- Każdy Uczeń biorący udział w zajęciach indywidualnych może odwołać zajęcia informując o tym Little Explorers telefonicznie (tel. 503 544 692) lub mailowo (info@littleexplorers.pl) minimum 24 godziny przed zaplanowanymi zajęciami
- W przypadku niemożności uczestniczenia w zajęciach indywidualnych Szkoła dołoży wszelkich starań, aby przeprowadzić kurs w innym czasie. Strony wspólnie ustalą nowy termin zajęć. W przypadku niepoinformowania Szkoły, zajęcia uznaje się za wykonane bez prawa Ucznia do odrobienia zajęć.
- W przypadku niedotrzymania terminu zgłoszenia niemożności uczestnictwa w zajęciach indywidualnych organizowanych przez Little Explorers zajęcia te przepadają i nie są odrabiane.
- Każdy Uczeń ma prawo rezygnacji z kursu w trakcie trwania roku szkolnego.
- Rozwiązanie Umowy następuje na pisemny wniosek Ucznia.
- Umowa zostaje rozwiązana z zachowaniem 1 – miesięcznego okresu wypowiedzenia, liczonego na koniec miesiąca kalendarzowego (kursy grupowe) i/lub 14 – dniowego okresu wypowiedzenia w przypadku zajęć indywidualnych. Uczeń ma prawo do uczestnictwa w zajęciach w czasie okresu wypowiedzenia.
- Uczeń rezygnujący z kontynuowania kursu zobowiązany jest do uregulowania należnych płatności, włączając zajęcia, które odbywać się będą w czasie trwania 1 – miesięcznego lub 14 – dniowego okresu wypowiedzenia pozostałego do momentu rozwiązania Umowy. Szkoła natomiast dokona zwrotu na rzecz Ucznia kwoty za niewykorzystane przez Ucznia zajęcia w ramach kursu, jakie odbywać się będą po rozwiązaniu Umowy. Zwrot kwoty nastąpi najpóźniej w terminie do 14 dni od dnia rozwiązania Umowy.
- 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin może ulec zmianie.
- Wszelkie zmiany dokonane w Regulaminie są podawane do wiadomości Ucznia na 1 miesiąc przed ich wprowadzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.