Logo

Regulamin

REGULAMIN LITTLE EXPLORERS SP. Z O.O.

  • 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
  1. Szkoła Talentów Little Explorers sp. z o.o. jest prywatną instytucją świadczącą usługi polegające na prowadzeniu zajęć edukacyjnych. Siedziba firmy zlokalizowana jest przy ul. Maksymiliana Małachowskiego 10b/10, 05-270 w Markach. 
  2. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez Little Explorers sp. z o.o. Regulamin opisuje także prawa i obowiązki Little Explorers sp. z o.o. 
  3. Regulamin jest integralną częścią Umowy jaką Little Explorers sp. z o.o. podpisuje z każdym Uczniem lub/i Rodzicem/Opiekunem Prawnym Dziecka. 
  • 2 ORGANIZACJA KURSÓW ORAZ PRAWA i OBOWIĄZKI SZKOŁY
  1. Szkoła prowadzi nauczanie w formie kursów dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych w formie grup zorganizowanych oraz zajęć indywidualnych. 
  2. Grupy tworzone są ze względu na wiek lub/i poziom zaawansowania. 
  3. Kurs obejmuje zajęcia odbywające się w dwóch cyklach semestralnych po 32 godziny każdy, raz lub dwa razy w tygodniu w wymiarze czasu przewidzianym w aktualnej ofercie Szkoły. Zajęcia w Szkole odbywają się od poniedziałku do soboty, z wyjątkiem ferii szkolnych, przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych. 
  4. Ewentualna zmiana terminu zajęć ustalana jest z grupą i wymaga zgody większości uczestników kursu. 
  5. Liczba Uczniów w grupie zależy od aktualnej oferty Szkoły. Zajęcia dla jednej osoby traktowane są jako zajęcia indywidualne. 
  6. Szkoła monitoruje obecność Uczniów biorących udział w zajęciach grupowych oraz indywidualnych poprzez prowadzenie dziennika. 
  7. Szkoła ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci i młodzieży tylko podczas zajęć na terenie szkoły. Za bezpieczeństwo w drodze na zajęcia i w drodze powrotnej odpowiedzialność ponoszą rodzice/opiekunowie prawni. 
  8. Na terenie Szkoły obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, środków odurzających oraz palenia tytoniu. 
  9. Wszyscy Uczniowie podczas zajęć zobowiązani są do przestrzegania społecznie przyjętych norm zachowania, nie zakłócania pracy Lektora oraz innych uczestników kursu. 
  • 3 PRZYDZIELENIE DO GRUP
  1. Przydzielenie Uczniów do grup następuje na podstawie testu poziomującego przeprowadzonego w wersji online lub stacjonarnie lub na podstawie wieku Ucznia.
  2. Zapisów można dokonywać przez cały rok. Osoby zapisujące się po rozpoczęciu zajęć trafiają do grup, w których są jeszcze wolne miejsca po uprzednim przejściu egzaminu poziomującego. 
  3. Zapisanie się do Szkoły Talentów Little Explorers odbywa się poprzez wypełnienie formularza zapisu, jest to równoznaczne z udostępnieniem swoich danych osobowych na potrzeby kontaktu z Zamawiającym (numer telefonu, adres oraz adres e-mail). 
  4. Umowa ma formę pisemną. Za pisemną formę uważa się również wiadomość elektroniczną (podpisany skan umowy). 
  • 4 OPŁATY ZA KURS
  1. Cena kursu dostępna jest w aktualnym cenniku na dany rok szkolny dostępnym w placówce Little Explorers lub na stronie internetowej www.littleexplorers.pl. 
  2. Opłatę za kurs grupowy/indywidualny uiszcza się przelewem internetowym na konto Little Explorers o numerze 52 1140 2004 0000 3502 8370 2648 (mBank) lub kartą/gotówką po wcześniejszym umówieniu z Członkiem Zarządu. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko uczestnika kursu oraz grupę. Uczeń (lub Opiekun ucznia niepełnoletniego będący Płatnikiem) jest zobowiązany do uiszczenia opłaty zgodnie z warunkami umowy. 
  3. Nieobecność na zajęciach nie stanowi podstawy do zmniejszenia opłat za kurs. 
  4. Cena kursu nie obejmuje opłaty za podręczniki, które Uczeń obowiązany jest zakupić, jeśli kurs na który uczęszcza tego wymaga. 
  • 5 LEKTORZY
  1. Zajęcia na kursach prowadzą starannie dobrani Lektorzy, mający odpowiednie kwalifikacje. 
  2. Szkoła ma prawo do zmiany Lektora w trakcie trwania roku szkolnego z przyczyn techniczno-organizacyjnych lub innych powodów niezależnych od szkoły. 
  3. W przypadku choroby Lektora, Szkoła ma obowiązek wyznaczenia zastępstwa bądź, odpracowania zajęć w dogodnym dla Uczniów terminie. 
  4. Zajęcia dydaktyczne podlegają regularnym obserwacjom oraz stałemu nadzorowi dydaktycznemu prowadzonemu przez Członka Zarządu. 
  • 6 ODWOŁYWANIE I REZYGNACJA Z ZAJĘĆ
  1. Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w nagłych i wyjątkowych sytuacjach, np. niedyspozycja Lektora. W tym przypadku zajęcia nie przepadają, ale są odrabiane w innym terminie po konsultacji ze wszystkimi Uczniami z grupy. 
  2. W przypadku braku możliwości odbycia się zajęć przez Szkołę lub w sytuacjach nieprzewidzianych zajęcia odbędą się w najbliższym możliwym terminie ustalonym przez każdą ze stron. 
  3. Każdy Uczeń biorący udział w zajęciach indywidualnych może odwołać zajęcia informując o tym Little Explorers telefonicznie (tel. 503 544 692) lub mailowo (info@littleexplorers.pl) minimum 24 godziny przed zaplanowanymi zajęciami 
  4. W przypadku niemożności uczestniczenia w zajęciach indywidualnych Szkoła dołoży wszelkich starań, aby przeprowadzić kurs w innym czasie. Strony wspólnie ustalą nowy termin zajęć. W przypadku niepoinformowania Szkoły, zajęcia uznaje się za wykonane bez prawa Ucznia do odrobienia zajęć. 
  5. W przypadku niedotrzymania terminu zgłoszenia niemożności uczestnictwa w zajęciach indywidualnych organizowanych przez Little Explorers zajęcia te przepadają i nie są odrabiane. 
  6. Każdy Uczeń ma prawo rezygnacji z kursu w trakcie trwania roku szkolnego. 
  7. Rozwiązanie Umowy następuje na pisemny wniosek Ucznia. 
  8. Umowa zostaje rozwiązana z zachowaniem 1 – miesięcznego okresu wypowiedzenia, liczonego na koniec miesiąca kalendarzowego (kursy grupowe) i/lub 14 – dniowego okresu wypowiedzenia w przypadku zajęć indywidualnych. Uczeń ma prawo do uczestnictwa w zajęciach w czasie okresu wypowiedzenia. 
  9. Uczeń rezygnujący z kontynuowania kursu zobowiązany jest do uregulowania należnych płatności, włączając zajęcia, które odbywać się będą w czasie trwania 1 – miesięcznego lub 14 – dniowego okresu wypowiedzenia pozostałego do momentu rozwiązania Umowy. Szkoła natomiast dokona zwrotu na rzecz Ucznia kwoty za niewykorzystane przez Ucznia zajęcia w ramach kursu, jakie odbywać się będą po rozwiązaniu Umowy. Zwrot kwoty nastąpi najpóźniej w terminie do 14 dni od dnia rozwiązania Umowy. 
  • 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. 
  2. Wszelkie zmiany dokonane w Regulaminie są podawane do wiadomości Ucznia na 1 miesiąc przed ich wprowadzeniem. 
  3. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.